onyx boox israel יבואן רשמי

6 סיבות למה כדאי לקנות אצלנו?

למה לקנות אצלנו?

1. כי אתר ink-books.co.il הינו היבואן הרשמי ONYX BOOX בישראל. אצלנו החנות פיזית ולא וירטואלית. לחנות ולמעבדה יש כתובת: רחוב אילת 36 חולון (מרכז מסחרי “נאות רחל” ) אצלנו קיימת תצוגת מוצרים, כך שניתן לראות את המכשירים בתצוגה, להחזיק אותם ולהתרשם לחווית הקריאה ונוחות האחיזה ביד. 

 

אצלנו ניתן לראות מכשירים בגדלים שונים כדי להבין מה יהיה לכם הכי נוח.
בנוסף, תקבלו הסבר מלא על כל אחד מהמכשירים, ההבדלים ביניהם היתרונות והחיסרונות של כל אחד.

 

 


 

2. תמיכה טכנית

 אנו מספקים תמיכה טכנית ללא הגבלה במהלך הקניה וגם אחריה. אנחנו נותנים הדרכה מלאה לשימוש במכשיר ועוזרים בהורדה והתקנה של אפליקציות וכיוון הגדרות המכשיר למצב האופטימלי.

 

3. שירות תיקונים

 מעבדת השירות שלנו מאושרת על-ידי היצרן Onyx  International. האתר שלנו מנוהל ע”י החברת “קרן אלקטרוניקה”, אשר קיימת מזה 35 שנה. האחריות על המוצרים הינה “אחריות אמיתית” – אנחנו לא נשלח אתכם  שירות לקבל שירות מקבלן משנה או מחנות סלולר.  אנו היבואן הרשמי ONYX BOOX נותנים אחריות על המוצר במעבדת השירות המקצועית שלנו בתיקון ספרים אלקטרוניים, אשר משתמשת במכשור מתקדם וחלקי חילוף מקוריים.

\

 

אנו מתחייבים לתיקון מקצועי ללא פשרות והכל תחת קורת גג אחת. 80% מהתיקונים במעבדה נמשכים בין 30 ל60 דקות!

 

4. המיקום שלנו

 אנו ממוקמים במרכז מסחרי במרכז הארץ, החנות ומעבדת שירות נמצאים בקומת החניון. ישנה גישה לאנשים עם מוגבלויות.

 

5. לתושבי גוש דן והסביבה אנו מציעים אפשרות של משלוח מיוחד: “משלוח אקספרס תוך 3 עד 6 שעות מרגע ההזמנה”.

 

6. גם רוכשים דרך האתר זכאים להמלצה ותמיכה טכנית טלפונית לפני הקניה ואחריה. בעת הצורך אפשר להגיע לחנות יבואן רשמי Onyx Boox (בתאום מראש) ולקבל תמיכה תכנית פרטנית והדרכה מלאה, אנו נעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם בקניית המכשיר.

7. רכשתם את המכשיר לא דרכנו ונתקלתם בשקעים העפלתו ושימוש? המכשיר נראה לכם מסורבל, ומסובך בטיפול? ניסיתם לקבל תמיכה ולא קיבלתם תמיכה בכלל או קבלתם תמיכה בלתי מספקת? לא צריך לדאוג! אתם לא לבד: לפי ניסיונו כ-35 אחוזים מהקונים נתקלים באותה הבעיה. חלקם בסופו של דבר, (לאחר בזבוז זמן) מסתדרים בעצמם חלקית או באופן מספק וחלקם חוזרים לקרוא בספרים מודפסים. מכשירי  ONYX BOOX איכותיים מאוד ונוחים לשימוש. ברוב המקרים, פשוט לא קיבלתם תמיכה והדרכה ברמה ראויה. אפשרי לפנות אלינו או להגיע לחנות הרשמית  onyx  booxבחולון ולקבל תמיכה והדרכה מלאה: עזרה בהתקנת אפליקציות, הפעלת חנות גוגל, הרשמה בחנות אפליקציות ועוד

 

רוצים לדעת מה חושבים עלינו לקוחות שלנו?

בואו נשוחח בווטאסאפ
1
???? היי, צריך עזרה?
שלום
אני מיכאל, ואשמח לסייע לך בבחירת המכשיר או לתאם הגעה
לחנות יבואן רשמי ואולם תצוגה, של קוראי ספרים בעברית בחולון